Digitala kundmöten
Utbildningsföretag: DiplomaLär dig hur du optimerar dina digitala kundmöten med vår praktiska utbildning online. Förbättra dina färdigheter idag! I den här utbildningen får du lära dig att planera och genomföra digitala kundmöten. Under utbildningen får du reflektera över och besvara frågor samt utföra uppdrag som bidrar till att förbättra olika aspekter kring din digitala närvaro och din samtalsprocess. Relevanta nyckelord Kundrelationer, digitala verktyg, virtuella möten, kundanpassning, kommunikation, försäljning, krishantering, utbildning och handledning Uppdaterad Granskad 2024 04 04
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 1 timme och 5 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Betalning
Totalpris: 2265 kr inkl. moms
Kurstyp: Kursen är digital och genomförs på distans.
Kursstarter: Kursen kan startas omgående.
I priset ingår
- Varför ska du bry dig om digitala kundmöten?
- Vilka fyra stadier av digital mognad finns det bland säljare?
- Vilka för- och nackdelar har digitala kundmöten?
- Hur är samtalsprocessen för ett bra kundmöte?
- Hur påverkas behovsanalysen i det digitala rummet?
- Hur påverkas presentationsfasen i det digitala rummet?
- Vilka nivåer av hårdvara behöver du för att vara professionell?
- Vilka digitala hjälpmedel kan du använda?
Intresseanmälan
Kontakta kursarrangören direkt!
En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.