Butikssäljare 1 – Merförsäljning och kundvård
Utbildningsföretag: DiplomaLär dig allt du behöver veta om butiksförsäljning och kundvård med vår onlineutbildning! Förbättra din försäljning och öka dina kundrelationer idag! Butikskunders krav på service och upplevelse i mötet med butikspersonal ställer allt högre krav på den som arbetar i butik. Butikssäljare 1 Merförsäljning och kundvård utvecklar dig som butikssäljare och visar hur du enkelt kan förbättra din kundkommunikation. Utbildningen lägger fokus på mötet med kunden, hur du får dina kunder att känna sig sedda och hur du hjälper kunden med det som denna behöver. Genom ökad förståelse för kunden och kundens behov skapar du fler affärer med fler nöjda parter. Det finns även en fördjupningskurs, Butikssäljare 2 Kundkategorisering, för dig som vill fördjupa dina kunskaper. Relevanta nyckelord Försäljningsteknik, kundvård, merförsäljning, kommunikation, service, varupresentation, konflikthantering, utbildning och handledning Uppdaterad Granskad 2022 11 11
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 36 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Betalning
Totalpris: 1830 kr inkl. moms
Kurstyp: Kursen är digital och genomförs på distans.
Kursstarter: Kursen kan startas omgående.
I priset ingår
- Anpassad kommunikation
- Att få kontakt med kunden
- Att förstå kundens behov och sälja det som kunden behöver
- Att skapa mervärde för kunden
- Olika sätt att hjälpa kunden
- Ökad omsättning och fler nöjda kunder
Intresseanmälan
Kontakta kursarrangören direkt!
En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.