Kundservice och merförsäljning
Utbildningsföretag: DiplomaLär dig de senaste teknikerna och strategierna för att förbättra ditt företags kundservice med vår online utbildning. Få en bättre kundupplevelse och öka dina försäljningsmöjligheter idag. Kundservice och merförsäljning är en utbildning för dig som arbetar i butik, där du får lära dig om professionellt kundbemötande från det att kunden kliver in i butiken. Utbildningen visar hur du får kunden att känna sig välkommen och hur du bör bemöta olika kundkategorier och grundpersonligheter. Du får lära dig att arbeta med behovsanalys för att förstå och kunna hjälpa kunden, att skapa mervärde för kunden och om vilka avslutstekniker du bör använda dig av. Utbildningen tar även upp en undersökning om skillnaden mellan vad butikspersonal tror att kunderna anser är bra service och vad kunderna faktiskt tycker. Relevanta nyckelord Kundservice, Säljteknik, Kundrelationer, Retorik, Empati, Försäljningsteknik, Mersäljning, Kundvård Uppdaterad Granskad 2022 11 11
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 53 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Betalning
Totalpris: 2370 kr inkl. moms
Kurstyp: Kursen är digital och genomförs på distans.
Kursstarter: Kursen kan startas omgående.
I priset ingår
- Kundbemötande
- Behovsanalys
- Att skapa mervärde för kunden
- Att förstå kunden genom kundkategorisering
- Grundpersonligheterna i DISC-modellen
- Att använda avslutstekniker
- Ökad lönsamhet genom ökad kundnöjdhet
- Vad är service enligt kunderna?
Intresseanmälan
Kontakta kursarrangören direkt!
En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.