Medarbetarskap och kundbemötande
Utbildningsföretag: DiplomaAtt arbeta i butik handlar om att ge god service till butikens kunder. För att lyckas med det är förmågan att skapa goda relationer både till kunder och medarbetare helt avgörande. Att bemöta kunder på ett positivt och professionellt sätt leder till framgångsrik försäljning och lönsamhet. Därför betonar utbildningen vikten av det personliga ansvaret som varje medarbetare har. Med hjälp av konkreta och vardagsnära exempel lär utbildningen deltagarna hur man vänder missnöjda kunder till lojala ambassadörer för butiken. Utbildningen fokuserar även på vikten av att vara den goda kollegan och medarbetaren. Hur man skapar en positiv feedback kultur där man uppmuntrar varandra till utveckling. Hur man tar ansvar för att lösa konflikter och hur man skapar effektiva team.Publicerad 2023 12 12
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 32 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Betalning
Totalpris: 1830 kr inkl. moms
Kurstyp: Kursen är digital och genomförs på distans.
Kursstarter: Kursen kan startas omgående.
I priset ingår
- Ansvarstagande
- Självmedvetenhet
- Hantera utmanande kundrelationer
- Konflikthantering
- Bygga långsiktiga kundrelationer
- Värdet av positiv feedback
- Skapa en positiv arbetsmiljö
- Gruppdynamik
- Att vara en god med-arbetare
Intresseanmälan
Kontakta kursarrangören direkt!
En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.