Laddar...
Jobbify / HR och personal / Medarbetarskap och kundbemötande

Medarbetarskap och kundbemötande

Utbildningsföretag: Diploma

Att arbeta i butik handlar om att ge god service till butikens kunder. För att lyckas med det är förmågan att skapa goda relationer både till kunder och medarbetare helt avgörande. Att bemöta kunder på ett positivt och professionellt sätt leder till framgångsrik försäljning och lönsamhet. Därför betonar utbildningen vikten av det personliga ansvaret som varje medarbetare har. Med hjälp av konkreta och vardagsnära exempel lär utbildningen deltagarna hur man vänder missnöjda kunder till lojala ambassadörer för butiken. Utbildningen fokuserar även på vikten av att vara den goda kollegan och medarbetaren. Hur man skapar en positiv feedback kultur där man uppmuntrar varandra till utveckling. Hur man tar ansvar för att lösa konflikter och hur man skapar effektiva team.Publicerad 2023 12 12

Spara tid med streamad version av din utbildning

  • Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
  • Uppspelningstiden för kursen är 32 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
  • Kursen leder till diplom.

Betalning

Totalpris: 1830 kr inkl. moms

Kurstyp: Kursen är digital och genomförs på distans.

Kursstarter: Kursen kan startas omgående.

I priset ingår

  • Ansvarstagande
  • Självmedvetenhet
  • Hantera utmanande kundrelationer
  • Konflikthantering
  • Bygga långsiktiga kundrelationer
  • Värdet av positiv feedback
  • Skapa en positiv arbetsmiljö
  • Gruppdynamik
  • Att vara en god med-arbetare

Intresseanmälan

Intresserad av Medarbetarskap och kundbemötande och vill veta mer?
Kontakta kursarrangören direkt!

En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.

Gå en hel utbildning!
Vi har sammanställt över 200 st yrkesutbildningar från Sveriges största utbildningsföretag så att du enkelt kan hitta en utbildning som passar dig! Ta dig en titt och se om du hittar något intressant att utbilda dig till.