Service när den är som bäst
Utbildningsföretag: DiplomaBli en proffs på din bransch med vår toppklass online utbildning. Få en konkurrenskraftig fördel kom igång med utbildning online!Alla i ett serviceyrke behöver fylla på med inspiration och nya verktyg. Den här utbildningen vänder sig till dig som på något sätt arbetar med kunder, patienter, leverantörer, användare eller vad vi kallar våra kunder för. Du som mest arbetar med interna kollegor kommer också få mängder att användbara tips under utbildningen. Tipsen är direkt användbara i ditt arbete och det roliga är att de är lika användbara i ditt privatliv. Relevanta nyckelord Kommunikation, Service, Kundbemötande, Feedback, Coaching Uppdaterad Granskad 2024 04 04
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 2 timmar vilket motsvarar 1 dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Betalning
Totalpris: 2585 kr inkl. moms
Kurstyp: Kursen är digital och genomförs på distans.
Kursstarter: Kursen kan startas omgående.
I priset ingår
- Kommunikation och service
- Olika synsätt på service
- Om att göra det lilla extra
- Se värdet i din yrkesroll
- Förstå vikten av första intryck
- Utforska begreppet karisma och dess koppling till positivitet och energi
- Undvik kommunikationsfällor
- Bemöta och behandla kunder utifrån deras önskemål och behov
- Reflektera över det roliga i jobbet och skapa en positiv arbetsmiljö
- Reflektera över förändringar i relationer och arbetssituationer över tid
Intresseanmälan
Kontakta kursarrangören direkt!
En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.